فروش دستگاه کرگیری طناب الماسی
نوشته شده توسط : ARMICO

دستگاه کرگیری Rope Coring (WL) به عنوان اولین انقلاب در فناوری حفاری شناخته می شود و نزدیک به 60 سال است که رایج و مورد استفاده قرار گرفته است و گروه صنعتی معدنی آرمیکو https://armico.ir/ نیز این افتخار را دارد که تامین کننده این دستگاه مهم باشد. این پرکاربردترین فناوری حفاری با بهترین اثر زمین شناسی جامع در اکتشافات زمین شناسی و ساخت و ساز حفاری جهانی است. از اواسط دهه 1970، چین شروع به ترویج برنامه کرد، اما شکاف بزرگی در وسعت و عمق کاربرد در مقایسه با کشورهای توسعه یافته خارجی وجود دارد. کار حفاری هسته انجام شده با استفاده از فروش دستگاه حفاری طناب هنوز برای تمام کار حفاری هسته معدنی جامد 30 درصد آن. ابزارهای حفاری هسته طناب داخلی دارای مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین مواد، کیفیت پایین پردازش، شکستگی و گیرکردن آسان و ... هستند که نمی توانند پاسخگوی نیازهای حفاری در عمق بیش از 1000 متر باشند.

فروش دستگاه کرگیری

 طرح جایگزینی که عموماً در کاوش های عمیق اتخاذ می شود، استفاده از میله های مته معمولی است که قطر داخلی آنها می تواند از لوله داخلی ابزار حفاری هسته طناب عبور کند تا عملیات حفاری و مغزه گیری را تکمیل کند، که در حین تکمیل عملیات مغزه گیری، بار کاری حفاری را افزایش می دهد. به عنوان مثال، میله مته Φ89 میلیمتر + ابزار مته هسته طناب Φ75 میلی متر + ترکیب مته ف94 میلی متر.

عمر مفید مته های الماسی دلیل دیگری است که کاربرد فن آوری مغزه گیری طناب الماسی را به اکتشاف عمیق محدود می کند. از زمان شروع تحقیقات در دهه 1960 و ترویج فناوری حفاری الماس در دهه 1970، سطح تولید مته الماس در چین بسیار بهبود یافته است، اما هنوز فاصله زیادی بین اثر استفاده از آن و کشورهای خارجی وجود دارد. اگرچه تحقیقات و تحقیقات گسترده ای بر روی مواد کامپوزیت فوق سخت الماس انجام شده است و برخی از محصولات پلی کریستالی و ورق کامپوزیت تولید شده اند، عملکرد آنها بسیار کمتر از سطح بین المللی است. این باعث می شود که بیت الماس خانگی عمر حفاری کوتاه و راندمان پایینی داشته باشد. بر اساس بررسی ها، عمر مته های الماس در کشور من در سازندهای سنگ سخت کمتر از 40 متر است [2].

تکنولوژی حفاری دوار ضربه ای هیدرولیک

انستیتوی فناوری اکتشاف تحقیق در مورد این فناوری را در دهه 1960 آغاز کرد و پس از چندین دهه توسعه و بهبود، مجموعه ای از ضربه گیرهای هیدرولیک با کاربردهای مختلف و مشخصات متعدد شکل گرفت. به طور خاص، چکش پایین چاه هیدرولیک YZX127 در ساخت اولین چاه چاه حفاری قاره چین به فیلمبرداری کلی 4038.88 متر، میانگین راندمان ساعتی 1.13 متر و میانگین طول بازگشت 6.31 متر دست یافت. در سال 2006. با این حال، در شرایط معمولی تولید حفاری، به دلیل اینکه سیستم کنترل جامدات گل هنوز در سطحی باقی می‌ماند که حوضچه گل سنتی و مخزن گردشی اجازه می‌دهد تا گرد و غبار سنگ به طور طبیعی ته نشین شود، محتوای جامد گل در طول فرآیند حفاری بالا است و در نتیجه چکش هیدرولیک DTH قطعات دستگاه اغلب گیر می کند و عمر کاری بسیار کاهش می یابد که منجر به بلند کردن مته های مکرر می شود. در فرآیند تبلیغات، اگرچه مزایای آن توسط همه شناخته شده و پذیرفته شده است، اما کاربردهای عملی کمی وجود دارد.

دستگاه کرگیری

تکنولوژی حفاری فوم هوا

این فناوری یک پروژه تحقیقاتی علمی کلیدی در دوره "برنامه پنج ساله هفتم" و "برنامه پنج ساله هشتم" وزارت زمین شناسی و منابع معدنی است. مجموعه‌ای از فن‌آوری فوم نسبتاً بالغ و روش‌های حفاری پس از شرایط مختلف محیطی و آزمایش‌های ماشین ابزار خلاصه شد. از آنجایی که پس از آن حجم کار حفاری زمین شناسی به شدت کاهش یافت و سرمایه گذاری اولیه، مصرف انرژی و هزینه بازیابی عامل کف کننده دیرهنگام این فناوری بیشتر از فناوری حفاری معمولی بود، ترویج و کاربرد آن متوقف شد.





:: برچسب‌ها: فروش دستگاه کرگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: